پخش کننده انواع برچسب میوه منحصر به فرد

بسیاری از تولید کنندگان و صادر کنندگان هستند که به دنبال برچسبی برای محصولا خود می گردند که منحصر به فرد باشد! اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید، در این مطلب به پخش کننده انواع برچسب میوه منحصر به فرد و مطالبی پیرامون این مورد می پردازیم.

پخش کننده انواع برچسب میوه

برچسب میوه منحصر به فرد

به برچسبی می توان گفتن منحصر به فرد که از هر لحاظ با دیگر برچسب های رده ی خود فرق اساسیی داشته باشد.
به عنوان مثال، بسیاری از افراد به تولید برچسب های میوه ای می پردازند که می توان آن ها را خورد!
همین تفاوت ها باعث می شود برچسب های منحصر به فردی توسط تولید کنندگان این زمینه به ثمر برسد و بسیاری از افراد را به خود جلب کند.
اما به طور کلی بر روی برچسب هایی که بر روی میوه ها اعمال می شوند، رمز هایی وجود دارد که بسیاری از افراد از معنای آن ها با خبر نیستند.
بد نیست اگر معنای آن ها را هم بدانیم

پخش کننده انواع برچسب میوه

اعداد ثبت شده بر روی برچسب های موجود بر روی میوه ها چه معنایی دارند؟

همانطور که گفتیم، بد نیست معنای این اعداد را بدانیم زیرا کمک بسیار بزرگی برای خرید راحت تر و درست تر به ما می کند.
ما به طور کلی 3 نوع برچسب داریم به اعداد مختلف. این اعداد رموزی هستند که در کل دنیا از آن ها استفاده می شوند و به “PUL” معروف هستند.

  • میوه ای را انتخاب کرده اید که بر روی آن عددی 5 رقمی قرار دارد. به رقم اول آن دقت کنید! اگر عدد 3 یا 4 را دیدید، بیانگر این موضوع است که این محصول با بهترین وسایل های کشاورزی به عمل رسیده و در حین رشد بهترین کود ها و آفت کش ها برای آن استفاده شده است.
  • دسته ای دیگر از میوه ها هستند که بر روی آن ها برچسب هایی اعمال شده که رقم اول اعداد آن ها 8 است. این عدد به ما نشان می دهد این میوه دارای تغییرات ژنتیکی است. یعنی در ژنتیک آن اقداماتی توسط دانشمند به وجود آمده که در مقابل سرما مقاوم باشد و در طول عمر خود به طور از هر بیماری و با کتری باشد. این برچسب را بیشتر بر روی موز ها مشاهده می کنید.
  • دسته ی آخر میوه ها هستند که بر روی آن ها برچسب هایی چسبانده شده است که عدد اول رمز آن ها با 9 شروع می شود. این برچسب بیانگر این موضوع است که میوه ی انتخابی شما توسط بهترین روش های ارگانیک به ثمر رسیده. این میوه ها معمولا تعداد زیادی ندارند.

پخش کننده انواع برچسب میوه

پخش کننده انواع برچسب میوه منحصر به فرد

هنگامی که تولید کنندگان همانطور که توضیح دادیم برچسب های منحصر به فرد خود را تولید می کنند، پله ی دوم کار به بالا می آید. در این پله افرادی مشخص هستند که به پخش کننده انواع برچسب میوه منحصر به فرد معروفند. این افراد می توانند نمایندگی تولیدی باشند و یا کسانی باشند که با قیمتی مشخص برچسب را از تولیدی خریده و با قیمتی دیگر به فروشنده میفروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما