قیمت چاپ لیبل انگشتی میوه در تهران

قیمت چاپ لیبل میوه انگشتی در سال 1401 به چه صورت می باشد؟ در تهران می توان لیبل میوه انگشتی را با قیمت مناسب پیدا کرد؟ اگر از قیمت انواع لیبل میوه میخوای باخبر باشید با ما همراه شوید. هر سالانه با آغاز سال جدید زمزمه هایی جهت افزایش قیمت لیبل میوه در بازار شنیده می شود که با تورم های سالانه کمی منطقی به نظر می رسد. به نظر شما قیمت چاپ لیبل میوه به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ لیبل میوه انگشتی

عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ لیبل میوه انگشتی

لیبل میوه انگشتی که جهت بسته بندی میوه چاپ می شود باید در تیراژهای بالا چاپ شود. اندازه لیبل میوه نیز از موارد مهم در قیمت گذاری می باشد که کوچکترین اندازه موجود در بازار برای چاپ لیبل میوه انگشتی ابعاد 17 در 17 است. قیمت کاغذ مورد استفاده در لبیل های پشت چسب دار از دیگر مواردی است در قیمت چاپ لیبل های میوه موثر است.

بنابراین از مهممترین عوامل تاثیر گذار در قیمت چاپ لیبل میوه انگشتی عبارتند از:

  • میزان تیراژ
  • قیمت کاغذ
  • دستمزد کارگرها
  • ابعاد لیبل

حال با توجه به افزایش قیمت دستمزد کارگرها در سال 1401 و همچنین افزایش قیمت کاغذ، قیمت هایی که در بازار در این مقطع سال به گوش می رسد خبر از افزایش قیمت لیبل میوه می دهد. باید صبر کرد تا در روزهای آتی قیمت لیبل میوه به چه صورت خواهد شد.

چاپ لیبل میوه انگشتی در تهران

چاپ لیبل میوه انگشتی در تهران

چاپ لیبل میوه  به ظاهر در چند شهر کشور صورت می گیرد. می توان از شیراز، یزد ، تهران و ارومیه نام برد که برخی چاپخونه ها در این شهرها چاپ لیبل میوه را انجام میدهند. البته لازم به ذکر است اکثر چاپخونه ها به ویژه در ارومیه لیبل میوه خود را به صورت عمده در چاپخونه های تهران تولید می کنند و به نام خود روانه بازار می کنند.

یقینا قیمت کاغذ و موارد نامبرده شده در تهران به صرفه تر است و شما می توانید لیبل میوه را با قیمت مناسب تر در تهران چاپ کنید. به همین منظور می توانید از مجموعه آرکا استفاده کنید که لیبل های میوه انگشنتی در ابعاد مختلف چاپ می کند و می تواند با قیمت مناسب لیبل های میوه را برایتان چاپ و ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما