خریدوفروش شانه میوه به‌صورت مستقیم

خریدوفروش شانه میوه به صورت مستقیم تنها یکی از چندین راه خرید این محصول است که البته روشی مقرون به صرفه تر از سایر روش ها است چرا که قیمت خرید شانه میوه به صورت مستقیم کمتر است.

خریدوفروش شانه میوه

شانه میوه

این روزها وقتی سری به بازار های میوه و تروبار میزنیم میبینیم که دیگر میوه به صورت روی هم ریخته در جعبه مشاهده نمیشوند بلکه بسته بندی های جدیدی به نام شانه میوه جای آن را گرفته است.
شانه‌های میوه توسط تاجران میوه، باغداران، سردخانه ها برای بسته بندی میوه ها خریداری میشوند. این شانه ها به بسته بندی میوه طرحی منظم و شیک میدهد، بخصوص برای صادرات خارجی میوه این بسته بندی بسیار مرسوم است. شانه‌های میوه در جنس های پلاستیکی، کاغذی، مقوایی تولید و به بازار عرضه میشود.

خریدوفروش شانه میوه

خریدوفروش شانه میوه هلو

هلو از میوه های پرطرفدار تابستانی است و بخاطر حساسیت در حمل و نقل آن شانه‌های میوه هلو به خوبی توانسته هنگام جابجایی از این میوه محافظت کند.
شهر های زیر به خاطر تولید بالای هلو از متقاضیان اصلی خرید شانه‌های هلو هستند:

  • جعفر آباد
  • مشکین شهر
  • پارس آباد
  • گرمی

خریدوفروش شانه میوه

خریدوفروش شانه میوه برای سیب درختی

سیب درختی از میوه های پرفروش است که حتی توانسته نام خود را در ردیف میوه های صادراتی قرار دهد. شهر هایی ازجمله مراغه، ارومیه، اشنویه، سلماس، شیراز، سمیرم از پروش دهندگان اصلی سیب درختی هستند که توانسته اند محصول خود را به کشور هایی همچون عراق، روسیه، عمان، امارات صادر کنند.
شانه‌های سیب درختی معمولا در ابعاد 47 در 27 و با تعداد 12،15، 20 خانه تهیه
می شوند.

قیمت فروش شانه میوه

قیمت شانه‌های میوه بسته به وزن، ابعاد، رنگ، نوع میوه، نوع کاربرد (داخلی یا خارجی) متفاوت هست. شانه‌های میوه در ابعاد 24 در 34 و 27 در 47 تولید می‌شوند که وزن ابعاد 24 در 37 چیزی حدود 10 الی 12 گرم و 20 گرم هست. و وزن انواع 27 در 47 حدود 20 الی 24 یا 30 و 40 است.
این روزها قیمت شانه‌های میوه به خاطر عواملی همچون افزایش قیمت مواد اولیه، کاهش دسترسی به خاطر نبود انبار و…در حال نوسان است. برای اطلاع از آخرین قیمت می‌توانید با مشاورین سایت ما در ارتباط باشید.

خریدوفروش شانه میوه

چگونگی خرید شانه میوه

برای خرید شانه میوه هم می‌توانید مستقیم از کارخانه خرید کنید و هم اینکه به سراچه‌های فروش این محصول سری بزنید و با خرید آنلاین در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. ما باافتخار این امکان را فراهم کرده‌ایم تا با فروش مستقیم و آنلاین این محصول خریدی آسان را برای مشتری فراهم کنیم. اگر شما از خریداران شانه میوه هستید می‌توانید هم‌اکنون با کارشناسان سایت ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما